Streit Sagt AS, logo

Sosiale medier

Har du TID til sosiale medier (SOME)?

Merkevarebygging er noe av det aller viktigste en bedrift kan drive med, viser stadig fler undersøkelser, og hele 77% av norske bedrifter forteller at de er opptatt av det. Men har de en strategi for all denne merkevare-innsatsen? De aller fleste har ikke det. Det samme gjelder deres aktivitet i SOME.

Siden bedriften ikke har noen definert strategi, blir det heller ikke til at man har en god og gjennomtenkt aktivitet i sosiale medier. «Det blir ikke tid til det», er gjerne forklaringen. Ingen har ansvaret, så ingen tar det heller.

Vi i Streit Sagt har sett det behovet dette skaper, og vi er klare til å ta på oss både en analyse av bedriftens behov, utarbeidelse av en strategi og ikke minst: Skape den aktiviteten i sosiale medier som må til for at bedriften skal bli lagt merke til – og bli valgt.

Aktiviteten må være planlagt, og det må skje ut fra noen strategiske valg som bedriftens eget ambisjonsnivå kan sette rammene for. Men uansett hvor intenst dette arbeidet bør være, må det alltid være noen som sørger for at det skjer. La oss ta en prat om våre abonnements-muligheter på dette feltet! Vi arbeider stort sett med Instagram, LinkedIN, Facebook, Youtube og TIKTOK.

crossmenu