Vis dem hverdagen!

-
Hvordan bør en video for din bedrift se ut? Kanskje du hører til dem som har sett deg lei på «morsomme» reklamevideoer på TV, som bringer budskap om og om igjen om en ost som du ikke kan unnvære, eller en drink som gjør livet lysere.

Mange kjenner at slike videoer ikke er noe for dem, og vi kan like godt innrømme det: Det er ikke noe for oss heller. Som firmanavnet vårt tilsier, er vi tilhengere av klar tale, og har en usvikelig tro på at livet består for det meste av hverdager. Reklamen har en tendens til å vise en helt annen tilværelse enn det de fleste opplever rundt seg.
Vi mener altså at hverdagene langt fra er grå, og at du gjennom å presentere DIN hverdag kan nå langt flere enn ved å ty til tradisjonell reklame. Tenk bare på hvor mange år NRK's satsing på «Norge Rundt» ble sendt. Det er grunner til det: Folk liker å se på noe de kan gjenkjenne seg i, og i ditt tilfelle – som presenterer noe de kanskje kan ha bruk for – i en ramme de kan kjenne seg igjen i.
Derfor er det ikke nødvendigvis så viktig å tenke ut et konkret reklamebudskap du vil ha ut – tenk heller på hvordan du gjennom 2-3 videosnutter kan fortelle noe om bedriften din som gjør at folk har lyst til å samarbeide med deg!
Det enkle er best, er det noen som hevder, og det kan vi på mange måter si oss enige i. Fordi det blir enklere å få til innenfor det budsjettet du kanskje har. Når det er sagt, skal man være klar over at en videoproduksjon også krever en del av deg og dine medarbeidere. Men om du velger oss som samarbeidspartner, vil det likevel skje på en organisert, gjennomtenkt og ikke minst produktiv måte. Din tid er kostbar, og vi vet at det er viktig at den brukes effektivt. Vi ønsker å bidra til akkurat det.

Previous
Ett bilde og 1000 ord

Add a comment

Email again: